Chceš být součástí týmu, kde je zákazník na prvním místě? Baví tě komunikace a řešení různorodých situací? Máš chuť pomáhat a hledat ta nejlepší řešení? Přidej se k nám jako Specialista zákaznického servisu!
Co bude tvým úkolem?
Denní komunikace se zákazníky prostřednictvím telefonu, e-mailu nebo chatu
Řešení dotazů, požadavků a reklamací
Poskytování informací o našich produktech a službách
Spolupráce s ostatními odděleními pro zajištění hladkého průběhu zakázek
Co bys měl splňovat?
Skvělé komunikační schopnosti a orientaci na zákazníka
Trpělivost, empatii a schopnost řešit problémy s klidem a profesionalitou
Základní znalost práce s počítačem a schopnost rychle se učit nové systémy
Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Zkušenosti ze zákaznického servisu jsou výhodou, ale nejsou podmínkou – důležitější je chuť se učit a zlepšovat!
Anglický jazyk nutností, další jazyky výhodou :)
Co můžeš očekávat
5 týdnů dovolené
Stravenkový paušál nebo příspěvek na stravování.
Flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova (home office).
Možnost profesního vzdělávání – kurzy, školení a jazykové lekce.
Multisport karta
Příspěvek na penzijní/životní pojištění
Teambuildingové akce a firemní večírky, kde poznáš kolegy i mimo pracovní prostředí.