Buďte hlasem zákazníka – přidejte se k nám do kvality!
Máte zkušenosti z oblasti kvality a němčina pro vás není strašák? Do našeho týmu hledáme člověka, který se nebojí komunikace se zákazníky, postaví se za kvalitu a dokáže hledat řešení i tam, kde jiní vidí problém. K dispozici budete mít služební auto, férové ohodnocení a podporu zkušeného týmu.
Vaší náplní práce bude:
- Řešení zákaznických reklamací od A do Z
- Komunikace se zákazníky převážně v němčině – telefonicky i e-mailem
- Spolupráce s výrobou, technologií a interní kvalitou
- Vyhodnocování neshod a navrhování nápravných opatření
- Tvorba a správa 8D reportů a další potřebné dokumentace
- Účast na zákaznických auditech
- Cestování za zákazníky – převážně v rámci ČR a Německa
- Aktivní podíl na zlepšování procesů kvality