HLEDÁME INŽENÝRA ZÁKAZNICKÉ KVALITY – reklamace & nové projekty!
Chceš mít svou práci pod kontrolou a zároveň vidět, že tvoje činnost dává smysl? Láká tě kombinace techniky, komunikace se zákazníky a podílení se na zavádění nových výrobků? Jestli navíc rozumíš kvalitě a nenecháš se rozhodit náročnější situací, pak tě rádi přivítáme v našem týmu.
Čeká tě pozice, která dostává po jarní restrukturalizaci novou podobu. Pojď do toho s námi!
Co tě u nás čeká:
- Budeš řešit reklamace přímo od zákazníků – rozklíčuješ problém, zjistíš příčinu a navrhneš řešení
- Výsledky budeš komunikovat jak interně v týmu, tak i napřímo se zákazníky – včetně zahraničních
- Naučíš se pracovat s online portály zákazníků, kde budeš spravovat potřebná data
- Pohlídáš, kolik nás reklamace stojí – budeš mít přehled o nákladech a souvisejících výpočtech
- Připravíš si technické podklady a faktory pro komunikaci o nákladech a náhradách
- Zapojíš se do rozjezdu nových projektů – od ladění procesů až po komunikaci s dalšími odděleními
- Když se objeví větší zádrhel v kvalitě, budeš u toho – pomůžeš řídit nápravná opatření a najít řešení
- Dostaneš na starost i metodiku 8D – žádné slepé vyplňování, ale reálná práce s daty a příčinami