Když chceš mít věci pod kontrolou a nebojíš se mluvit se zákazníky!
Hledáš roli, kde se nebudeš nudit, kde využiješ angličtinu a kde se dostaneš opravdu “k jádru problému”? Do zaběhnutého týmu kvality hledáme člověka, který se nezalekne komunikace směrem k zákazníkům, zvládne pracovat s nástroji kvality a chce být součástí týmu, který drží výrobu v lajně. Čeká tě práce s lidmi, daty i procesy – ideální mix pro někoho, kdo má kvalitu v malíku.
Vaší náplní práce bude:
- Řešení zákaznických i dodavatelských reklamací – včetně přípravy 8D reportů.
- Analýza problémů společně s kolegy z výroby, technologie a dalších oddělení.
- Spolupráce na P-FMEA, tvorbě Control Planů a dalších systémových nástrojích kvality.
- Zpracování a vyhodnocování ukazatelů kvality, práce v IQS a dalších interních systémech.
- Podpora interních auditů (nebudeš je vést, ale budeš dodávat podklady a souvislosti).
- Spolupráce při auditech zákazníků a dodavatelů (2. a 3. strana).
- Práce s výkresovou dokumentací a podílení se na projektovém plánování kvality.