MANAŽER TÝMU ZÁKAZNICKÉ PODPORY | BOR | AŽ 60 000 KČ

Info Informace o pozici

Administrativa, Nákup a logistika, IT a Telekomunikace, Zákaznický servis, Anglický jazyk
  • Plat 55 000 - 60 000 Kč
  • Kraj Plzeňský kraj
  • Město Bor

Co pozice obnáší? Co pozice obnáší?

Náš zákaznický tým je už téměř kompletní – až na jednu důležitou roli. Hledáme člověka, který se ujme jeho vedení, podpoří kolegy v každodenní práci a bude stát u nastavování procesů a dalšího rozvoje. Pokud máte zkušenosti s vedením lidí a blízko k zákaznickému servisu, může to být vaše příležitost být u růstu nově budovaného centra podpory.

Co vásu nás čeká?
  • Vedení a podpora zákaznického týmu, který komunikuje se zákazníky z různých evropských zemí
  • Nastavování a zlepšování procesů zákaznické podpory
  • Řešení složitějších případů a eskalací
  • Spolupráce s dalšími odděleními i zahraniční centrálou
  • Školení nových kolegů a podpora jejich profesního růstu

Co bys měl splňovat? Co bys měl splňovat?

  • Zkušenost s vedením týmu v oblasti zákaznického servisu
  • Velmi dobrou angličtinu (min. B2/C1), denně ji využijete
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu, nadhled a organizační cit
  • Znalost CRM systémů a běžné kancelářské IT nástroje
  • Chuť věci posouvat, zlepšovat a být u budování něčeho nového

Co můžeš očekávat Co můžeš očekávat

  • Možnost pracovat částečně z domova (běžně 1-2 dny týdně)
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na stravování
  • Káva, čaj, voda a ovoce na pracovišti
  • Firemní akce – vánoční večírky, letní grilovačky a další

Dále nabízíme:
  • Dlouhodobou pracovní perspektivu
  • Zázemí stabilní a rostoucí firmy
  • Neformální, přátelské prostředí

Zaujala tě tato pozice?

Pošli své CV, ať se ti můžeme ozvat nazpět.

Nemáš po ruce své CV? Nahraj odkaz na svůj LinkedIn profil

Kapitán pro tvoji plavbu